Wij gaan werken met drie verschillende service niveaus. Dit zijn:

  • Geen afspraken
  • Update afspraak
  • Update en service afspraken

 Wat deze niveaus inhouden en met name de verschillen tussen de niveaus, kunt zien in onderstaande tabel. De verschillende onderwerpen welke genoemd worden in deze tabel staan hieronder toegelicht.

  Geen afspraken Update afspraak Update en service afspraak 
Update V3 software Nee Ja Ja
Migratie naar V3 Volledige kosten Geen licentie kosten, korting op migratie
Deelname gebruikersgroep Nee Ja Ja
Helpdesk, tijdens kantooruren Standaard tarief Nul tarief
Helpdesk, buiten kantooruren Nee Standaard tarief
Gebruikerscursus V3 Nee Nee Ja
Machine inspecties Nee Nee Ja
Betaling Per gebeurtenis Update: Periodiek
Overige: Per gebeurtenis
Voorspelbaar periodiek

 Toelichting

 Onderstaand vindt u een toelichting op de in de vorige tabel genoemde onderwerpen.

Update V3 software

Sinds februari 2012 geldt dit alleen nog voor gebruikers waarmee we hierover afspraken hebben gemaakt of systemen welke binnen de garantieperiode vallen.

Migratie naar V3

Op software ouder dan V3 worden geen periodieke updates meer uitgevoerd. Voor deze groep gebruikers geldt dat zij met het maken van update afspraken onder bepaalde voorwaarden geen licentie kosten betalen voor bij een migratie naar V3. Daarnaast krijgen deze gebruikers korting op migratie kosten.

Deelname gebruikersgroep

De gebruikersgroep bestaat uit eigenaren en/of medewerkers van kwekerijen met Dat-A-Control V3. De gebruikersgroep wordt één keer per jaar uitgenodigd voor toetsing van de nieuwste functionaliteiten, toetsing van nieuwe applicaties en het genereren van nieuwe ideeën.

Helpdesk

Gebruikers waar afspraken mee gemaakt zijn kunnen ons ook buiten kantooruren bellen voor assistentie. Daarnaast is het gebruik van de helpdesk voor gebruikers met servicecontract tijdens kantooruren voor inclusief op basis van fair use policy.

Gebruikerscursus V3

Afhankelijk van de vraag gaan we een of enkele keren per jaar een gebruikerscursus V3 geven, zodat uw medewerkers het maximale uit onze software halen.

Machine inspecties

Een monteur komt een dagdeel op bezoek welke uw systeem naloopt, stel- en smeerwerkzaamheden uitvoert en hierna een lijst maakt met aanbevelingen aangaande eventuele andere onderhoudswerkzaamheden.

Betaling

De frequentie en de hoogte van betaling voor ondersteuning wordt afhankelijk van de gemaakte afspraken. Als geen afspraken zijn gemaakt, krijgt u voor alles direct een aparte rekening.

Meer informatie

Voor de inhoudelijk details, meer informatie of het maken van afspraken kunt U contact met ons opnemen.

 

Schrijf u nu in voor onze nieuwsbrief

Volg ons op

Logiqs B.V. | Honderdland 131 | 2676 LT Maasdijk | Nederland | Tel: +31 174-514141 | Fax: +31 174-517877 | Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Disclaimer